måndag 16 april 2012

Etiketter

Nu har jag, för att ni lite lättare ska kunna hitta tillbaka till tidigare inlägg, börjat med etiketter på bloggen. Under mitt namn, till höger, ser ni dem. Än så länge har jag bara två etiketter, köksbestyr och kreativa kreationer.

I kategorin "köksbestyr" sparar jag alla recept jag lägger ut på mina bakverk, maträtter osv.
Så om det är något ni blir sugna på att laga så finns recepten och bilderna där :)

I kategorin "kreativa kreationer" lägger jag ut små bilder eller tips på saker jag har skapat och kanske saker jag är sugen på att göra i framtiden.

I framtiden kommer det säkerligen dyka upp fler etiketter, men för tillfället så ligger jag lite i startgropen. Ett relativt fånigt uttryck, men jag är ganska fånig så det känns ok :)
Alexandra Lindgren

Inga kommentarer: