onsdag 19 februari 2014

Nytt utseende

För två helger sedan var mor och far uppe och hälsade på oss.
Mamma klippte håret på Anton och skulle toppa även mitt hår. Det blev kortare än jag hade väntat mig, bra mycket kortare.
Då hon inte fick fortsätta klippningen blev det väldigt ojämnt så igår var jag på Style it och fixade till det. Om mamma hade fått fortsätta så hade resultatet säkert blivit bättre, men jag vågade inte chansa.

Före, om än något rufsigt och ovårdat:

Efter:

Som ni ser är det bra mycket kortare än förut. Och ljusare.
Jag älskade mitt hår förut, det var snygg färg och bra längd. Det var perfekt att dra fingrarna igenom och få bak utan problem. Perfekt att sätta upp i tofs eller fläta. Perfekt, bara väldigt slitna toppar, därav mammas klippning.

Min nya frisyr trivs jag inte lika bra med då den är kortare. Inget av ovan nämnda exempel går att få till som det är nu.
Visst är färgen snygg, men lite mörkare hade inte skadat.
Jag vet att jag, om några dagar, kommer vänja mig vid det nya utseendet och tycka om det, det är en vanesak.
Sen är det som Anton säger, det växer ut. Jag är nu i en mellanperiod, om några månader är det längre och då ska det göras om igen :)

Alexandra Lindgren 

1 kommentar:

baileivalis sa...

Gambling Addiction Support – Mississippi | JTMHub
Find information on the best treatment services available at JMT and other 여수 출장안마 medical organizations across the state 구리 출장샵 to help you with problem 포천 출장안마 gambling and JMT Behavioral Health: 포항 출장마사지 St. Joseph's Medical Center, Monticello, IN 전라북도 출장마사지