måndag 22 juli 2013

Glossybox maj 2013

Alltså förlåt mig!
Jag har varit så otroligt usel på att uppdatera er om mina glossyboxar den senaste tiden. Sedan vi flyttade till hus har jag på något vis tappat grejen med videobloggandet.
Jag är fortfarande lika intresserad av boxen, det är nog mest min tid som har lagts på annat än på bloggen.

Här kommer då videon för maj månads box. Den för juni månad ska jag visa er lite senare. Om någon vecka dyker även juli månads box upp i brevlådan så nu får jag lägga på ett kol. Eller tre!



Wen - Sweet Almond Mint Cleansing Conditioner 299:-/480ml
Hawaiian Tropic - Silk Hydration Sun Lotion SPF 15 109:-/180ml
Color Club - Age Of Aquarius Nailpolish 69:-/15ml
Akademikliniken - "The plastic surgery brand" Pure Antioxidant Créme 795:-/50ml
Dr. Bonnier's Magig Soaps - Organic Citrus Castile Liquid Soap 99:-/236ml

Alexandra Lindgren

Inga kommentarer: