onsdag 1 januari 2014

Nytt år, nya möjligheter

Då har det hänt, vi har lämnat 2013 bakom oss och gått in i 2014. Spännande.
Jag har inte gett mig själv några löften, men jag hoppas och tror att det här året kommer innebära stora stunder och stora förändringar.
Det här är året då jag ska utveckla mig själv genom att åka på en volontärresa till ett helt främmande land med helt främmande människor och helt främmande djur. Så himla spännande!
Det är även året då jag (förhoppningsvis) ska börja studera på universitet eller högskola. Man kan säga att 2014 för mig blir utvecklingens år. 
Jag tänker börja redan nu med att gå med i två utmaningar. Träningsrelaterade utmaningar. Plankan och benböj varje dag under januari. Det här kan ni hänga med på allihopa. 




Gårdagens festligheter blev bättre än förväntat. Otroligt kul.
Anton och jag skapade ett evenemang på Facebook där vi bjöd in vänner till nyårsfest i vårt garage. Vilken fest!
Bra mat, bra folk, bra musik, bra dans och bra drinkar.
Att vi inte hade helt koll på klockan runt 12-slaget är en petitess tycker jag.
Vi höll igång fram till klockan 5 på morgonen. Ojojoj, det var en bra fest. Kan komma att bli en tradition.

Idag är jag trött och har tillbringat större delen av dagen i soffan med mini på magen. Seg i huvudet och trött, men det är det så värt.

Nu ska vi äta lite mat, sedan blir det en promenad och efter det Agnetas nyårskarameller.
Jag vill önska er alla ett gott nytt 2014. Ta hand om varandra, men framförallt dig själv. Du kan börja med att anta mina träningsutmaningar :)

Alexandra lindgren

1 kommentar:

Andreas sa...

Jättekul att festen blev så rolig. Det är verkligen en speciell känsla att fixa en fest, och att se alla människor som har kul, hemma hos en själv liksom. Klockan fem, håhåjaja, då var bror i säng sedan länge.