torsdag 25 september 2008

Min underbart doftande rosa vän

Just nu sitter jag och tittar på något rektangulärt. Den är rosa med en silvrig topp. Den är fylld utav 30 ml ljuvligt doftande vätska. Ja, ni förstår väl vad det är vid det här laget?
Det är MIN nya parfym, bright Crystal från Versace. Den är så fin!

Jag skulle ha köpt den på Kicks, men när jag tittade på köksbordet såg jag att det låg en lapp om 20% rabatt på valfri vara hos Åhléns. Jag är ju inte dummare än att jag gick dit istället. Där var ordinarie pris 365 kronor (på Kicks 395!!!), men med rabatten blev det endast 299. Underbart när man får vad man vill ha lite billigare!
Parfymen (eller ska jag säga eau de toilette?) var helt nyinkommen på Åhléns, hade bara sålts på de större varuhusen förut. Härligt, det gjorde min dag!


Vilket fint väder Hudiksvall bjuder på idag. Det har varit fint i flera dager, men idag kändes det speciellt mysigt. Kanske beror på att det ligger höstlöv överallt nu. I tisdags när jag gick ner till stan fanns det inte alls så mycket som det gjorde idag. Nu är den mysiga hösten här. Hoppas vi slipper regnet bara!
Funderar på att ta med mig en god bok samt kameran och gå ner till Lillfjärden och mysa för mig själv. Vad tror ni om det?

Glad,
Alexandra Lindgren

1 kommentar:

Anonym sa...

En god bok och kameran i det underbara höstvädret låter som en utmärkt idé min kära syster!
Hoppas vi ses snart igen!
Kram från syster yster