tisdag 11 november 2008

nu är det dags!


nu har jag precis lämnat ifrån mig mini inne hos veterinären. Han fick sitta i en minimal bur med en filt som massor av djur suttit på tidigare. Massor av konstiga lukter! Känns fånigt att jag gråter, men mini såg så ledsen och övergiven ut när han rullades iväg. Nu får vi bara hoppas att jag har lämnat honom i goda händer och att allt blir bra! Jag får tänka positivt, nu kommer han varken skrika eller dra iväg från oss i vår. Jag talar om för mig själv hela tiden att det är ett enkelt ingrepp på hankatter, att det går fort. Han kommer sova så han märker inget! Min kille kisse! Nu ska jag åka till cul och räkna matte. Ska bli skönt att tänka på något annat! Klockan 14 ska jag hämta mini igen! Tänk på honom nu allihop, det är inte lätt för honom!

Inga kommentarer: