söndag 28 april 2013

Blomstrande bro

Det är något jag fick lära mig när jag flyttade till norrland, det som jag kallade trapp i Östergötland kallas bro här.
Idag har jag planterat blommor på bron, väldigt trevligt och vackert.

Det här med flytten känns redan så mycket bättre. Huset är fantastiskt (trots att vi inte får värmen att vara som den ska, 17-18 grader inne är inte okej. Att det dessutom finns väldigt lite varmvatten känns inte heller så bra. Det här är bara tillfälligt, snart funkar allt som det ska).

Anton roar sig med att hugga ved. Jag packar upp flyttkartonger. Mozart går mest runt och gnäller. Mini är ute i trädgården och utforskar.
Ni skulle se honom, han ser så lycklig ut när han får vara i det fria.
Mozart var ute en liten liten stund förut, sedan blev det läskigt och han sprang in.
Ja, ni hör hur bra vi har det.

Nu ligger köttet på grillen och vi ska sätta oss ner och fira husköp.

Inga kommentarer: