lördag 17 januari 2009

bowling!

Nu har jag precis lämnat av Mattias, Jesper och Linda på bowlinghallen. De tyckte att jag skulle vara med jag också, men jag har ingen lust. Jag har inte lust med någonting just nu!

Inatt hade jag fotot av Ulli på kudden bredvid mig. När jag vaknade imorse hade Mattias flyttat det, det var ivägen. Jag kan förstå honom. Hur skönt kan det vara att ligga med en vass fotoram? Jag lade henne på mitt bröst istället och somnade om.

Hela dagen har känts konstig! Jag tror att jag håller på att bli förkyld igen. Det svider innanför mina ögonlock och jag känner mig hängig. Det är två tecken på förkylning! Inte kul!

Till middag idag åt vi på McDonalds. Det blev en smaskig El Maco. Inte så nyttigt, men vi orkade inte laga mat. Vi har inte så mycket hemma just nu heller!
Bättre var det igår, då åt vi på Texas.
Efter det bar det av hem till Jesper och sedan till Manis. om ni bara visste vilken hejare jag är på biljard!
Med Jesper som coach så gick det ju ganska bra. Jag fick i tre bollar (varav en var den vita!).

Det kanske skulle ha varit roligt att bowla ändå?
Äh, det får bli en annan gång. Hallen lär ju stå kvar!


Nu ska jag försöka scrappa,
Alexandra Lindgren

Inga kommentarer: