onsdag 28 januari 2009

Första träningen!

Ja, då var den avklarad!
Jag kände att jag verkligen hade tappat "koreografin", men jag försökte hänga med så gott det gick. Ibland fick faktiskt armarna veva lite utmed sidorna istället för att göra vissa övningar. Kunde inte riktigt koncentrera mig!

Passet tog död på mig, var det lika jobbigt förra året?
Då blandade vi medel med bas-pass eftersom det var det enda som fungerade ihop med våra scheman. Det kanske var det som gjorde att det blev mindre jobbigt? Äh, vad vet jag?

imorgon kommer jag lida av extrem träningsvärk, men det är det värt!
Nu har vi kommit igång, nu kör vi!
På söndag blir nästa medelpass :)


Nu sitter jag här invirad i en handduk, har precis tagit ett långt och skönt bad. Det får man unna sig ibland!
Jag tror att jag ska gå och dricka vatten och sedan sova. Klockan är bara lite över 21, men jag kan ju försöka. Någon gång kanske det är bra med skönhetssömn?


Ulli, jag älskar dig,
Alexandra Lindgren

Inga kommentarer: