onsdag 28 januari 2009

Mitt brev till Dig!

Jag grät hela kvällen igår, jag orkar inte mer!
Mina ögon är helt svullna och röda!
Jag har försökt att koppla bort det här idag, men det är verkligen svårt.
Jag satte mig ner och skrev ett brev till Ulli igår, som jag lade på lådan idag. Det skulle betyda oerhört mycket för mig (nu kommer tårarna) om mor och far skulle vilja sätta sig ner med lilla Ulla och läsa det för henne! Jag kan ju inte göra det själv, men jag vill att hon sak höra mina ord. Lilla UlliNulla!
Min älskade lilla kompis. Med sin söta lilla nos, krusade päls vid öronen, viftande svans och härliga personlighet. Min bästa vän!
Jag älskar dig!

Inte världens bästa och nyaste foto, men jag tror att det är det enda fotot jag har som vi båda är med på. Då spelar det inte så stor roll att det är från slutet av 2003!



Nej, nu måste jag sluta gråta!
Elin har nämligen kommit på att vi ska börja träna igen. Självklart är jag med på det :)
Tråkigt att jag inte kan betala det lägre priset längre, men man måste väl växa upp någon gång?

Jag tittade på Friskis & Svettis schema nyss och såg att hon har bokat in ett puls/medel pass. Hård start, det gillas ;)


Nu ska jag äta mina nudlar och rota fram mina träningskläder. Det var ju nästan ett år sedan jag använde dem sist! (så, nu nämner vi inte det mer. Vi säger att det var senast igår! OK?)
Alexandra lindgren

Inga kommentarer: