tisdag 20 januari 2009

Ledig!

Visst är det lustigt att ens intressen kan visa sig vid olika sammanhang?
Mattias tittar på UFC-filmer (ultimate fighting) varje kväll. Det han har sett där vill han sedan prova på mig!
Tro nu inte att jag är blåslagen och mår dåligt av det här, så är det inte!
Mattias blir busig och knuffar ner mig på sängen. Väl där brottar han ner mig och gör sina konstiga grepp. helt plötsligt hör jag honom säga "leg kick", "uppercut" och andra ord. Jag vet inte vad han sysslar med, men skrattar gör vi!
Jag försöker "slå" tillbaka, men då blockar han mig på alla möjliga sätt.
Jag får börja smygtitta på filmerna när han har somnat så jag vet vad jag ska göra! ;)


Idag har jag varit ledig från jobbet!
Jag har scrappat en layout och tagit det lugnt. Inte många barn gjorda här inte! Tur är väl det!
Imorgon och på torsdag ska jag också vara ledig. vad ska jag hitta på?
Ta tag i tvätten? disken? städa lägenheten? eller helt enkelt bara ta dagen som den kommer? ja, så får det bli :)

Imorgon ska vi även besiktiga bilen!
Undrar hur många tvåor det blir?
Det lär ju bli en för den trasiga varningsblinkersen som jag visade er i ett tidigare inlägg. inte bra!
Hoppas inte att det kommer kosta för mycket bara!
Håll tummarna för oss klockan 07:20 imorgon!

Alexandra Lindgren

Inga kommentarer: