lördag 11 oktober 2008

Gratis möbeltvätt!

Här sitter jag nu iförd mina partykläder!
Ljusa strumpbyxor, grå benvärmare och en grå topp. Enfärgat, men snyggt! :)

Tidigare idag ringde Martina och frågade om jag ville följa med på Scrapkryssningen mellan Göteborg och Kiel(Kiev?). Självklart :)
Mellan den 27/2 och 1/3 2009 är jag alltså hemifrån tillsammans med min syster. det kommer bli så bra :)
Dessutom fick jag klartecken av P-O att jag kunde vara borta från jobbet då. Härligt :)


Nyss ringde en kvinna vid namna Isabella och sökte Mattias. Efter ett tag fick jag ta över luren och fick höra av vi hade fått en överraskning av Lars-Åke Norberg, Mattias pappa. Han hade gett oss en gratis möbeltvätt!
Imorgon klockan 17 kommer någon hit och djuprengör vår säng och eventuellt soffan. Jag vann nämligen en extra tvätt eftersom jag svarade rätt på 3 frågor som de ställde. Trevligt :)

Nej, nu är min Volumaster varm så nu ska jag fixa volym i mitt hår :)
Sedan blir det smink och smycken. En tripp till Flupp i väntan på att Elin kommer vid 17:30. Sedan hem till henne för att äta mat från Hot Chili och sedan utgång på August. Ja, det blir en helkväll vill jag lova :)

Tjing tjong,
Alexandra Lindgren

Inga kommentarer: