onsdag 15 oktober 2008

Min kusin Åsa

Min kusin Åsa är underbar, helt underbar!
Det här säger jag inte bara för att hon skickar superfina presenter till mig på posten, utan för att hon faktiskt är det!
Henne skulle jag kunna ringa till om vad som helst, hon är den kusin jag träffar oftast, hon är alltid glad och snäll. Perfekt!
Jag vill verkligen tacka för alla presenter som jag fick av er!
Hur fina och användbara som helst :)
När vi träffas nästa gång ska ni få se hur jag blandar drinkar som aldrig förr :) tack!


Nu har jag precis varit på Ica Träffpunkten. En mycket dyr affär, men jag passade på att handla där när jag ändå var tvungen att handla lite grejer till middagen idag och till min lilla "matlåda" imorgon.
Jag är ju på CUL hela dagen och då kan jag behöva lite mackor, risifrutti och en chokladkaka. Det är jag värd :)

Idag blir det kantarellpasta här hemma!
Mattias tycker inte så mycket om svamp, men hoppas han gillar det här :)
I receptet stod det att man skulle ha selleri och eftersom jag aldrig använt det förut visste jag inte hur det ser ut. Jag fick gå runt inne på ICA och läsa på lappar för att köpa rätt. Nu ska det bli spännande att se hur det kommer smaka! :)

Nu ska jag packa upp maten jag köpte och sedan lägga mig i soffan och läsa drinkboken jag fick av Åsa med familj. Läsa och lära! :)

Kärlek,
Alexandra Lindgren

Inga kommentarer: