söndag 5 oktober 2008

Stora grejer!

P-o ringde nyss och frågade om jag kunde jobba nästa vecka. Eftersom jag har anmält mig till mattekursen kan jag inte det. Är det inte typiskt att allt ska hända precis samtidigt?
Jaja, det blev som det blev!

Gårdagen blev jättebra!
Förfest hemma hos Flupp med tillhörande Singstar och alkohol. Måste erkänna att Flupp slog mig mest hela tiden, men det var roligt ändå :)
Väl ute på August var det också roligt. Först var det lite segt med countrymusiken, men sedan blev det fart på det hela. Skoj!

Jag kom i säng lite efter 3 på natten, men vaknade då och då av ljudet från Mattias och Pelle. De satt uppe till klockan 7, sen åkte Pelle hem och Mattias kom och lade sig hos mig.

Vi klev upp lite efter 12 imorse, var så trötta!
Jag gjorde fattiga riddare och bjöd Mattias på det. Lite frukost på sängen är aldrig fel. Dock måste jag säga att Fattiga riddare är mer av en efterrätt än frukost. Jaja, gott var det iaf!

Jag lade mig i soffan och tittade på repriserna av både Ugly Betty och Desperate Housewives. Skönt att ha sett dem nu så att jag kan ladda om på tisdag :)

Efter tv-stunden ringde telefonen. Det är något STORT på gång!!! Hemligt hemligt!


Nu står woken på bordet, klar att ätas.
Efter det blir det en tur till Larsis, längesedan vi hälsade på. Roligt för Mini att träffa Bozze också!

Hungrig,
Alexandra Lindgren

Inga kommentarer: