torsdag 9 oktober 2008

I made it! :)

Har ni en regnig höstdag där ute?
Här inne i min lägenhet är det sommar!
Utanför är det regn, men inte här inne!

Jag kom på mig själv med att ha ca 2 låtar av Gyllene Tider på min dator, men nu är det ändring på det!
Nu har jag fixat lite av den varan så ur högtalarna ljuder sommarlåtar på hög volym. Kul att glädja grannarna lite :)

Nu är jag färdig med dagens sysslor!
Jag har lagat mina jeans och lagt upp Mattias byxor. Det var allra första gången jag gjorde det så jag hoppas att det blev bra! Mattias får prova dem när han komemr hem och säga vad han tycker.
Nu ska jag bara städa undan symaskinen och sedan ska jag lägga mig och göra min favoritsyssla just nu, läsa en bok!
Jag fastnar så lätt i böcker!
Igårkväll fick Mattias lägga sig på soffan för att han inte kunde somna av lampskenet. Lite larvigt tycker jag, men så är det! :)

Klockan 18:00 ska jag vara hos Flupp, då bjuds jag på tre-rätters. det ska bli gott, är redan superhungrig!
Ska bli spännande att se vad hon bjuder på. Intressant att höra hur Elin hade det i Fjällen också!

Nej, dags att städa!
Alexandra lindgren

Inga kommentarer: