onsdag 25 februari 2009

nu är det dags!

*ladda ipoden - check!
*handla deo, tvål etc - check!
*fylla på mobilen - check!
*betala räkningar - check!
*kolla in bokrean - check!
*ringa Martina - check!
*packa scrapgrejer - check!
*packa kläder - check!
*kontrollera att passet är med - check!

Japp, som det ser ut så är jag redo att åka imorgon!
Alla scrapsaker gick ner i den grå väskan (med lite ansträngning) och kläderna tog jag i en lite mindre väska som jag kan ha på scrapväskan. på så sätt blir det inte så jobbigt att dra med sig packningen!

Jag vet att jag kommer köpa en massa nya scrapsaker, men det finns plats i klädväskan. Sedan får jag väl trycka ner sakerna i en plastkasse om det inte skulle räcka till!
Klarade jag resan från Ullared (med en väska på 50 kg) så klarar jag det här!


Nu återstår bara sömn på min lista så det är väl det jag ska ägna mig åt nu!
Jag säger godnatt och så får ni nöja er med mobilbloggningar några dagar framöver!
Hoppas det är ok :)
Alexandra lindgren

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha så kul nu på båtfärden!! :)

Anonym sa...

Ja, du får ha det så jätteroligt med ditt klipp och klistrandet :)! Vi måste ta och träna snart igen :)!!! Kram Elin