tisdag 24 februari 2009

resultat?

Undrar ni hur det gick?
va? va? va? ;)

Jag vet inte själv hur resultatet gick, vi får inte reda på det än.
Man fick ha max 5 fel på provet, men det är nog inga problem. Vi satt allihop och diskuterade svaren så jag känner mig ganska säker!
Hittills har tydligen ingen misslyckats!

Det praktiska däremot gick sådär!
För det första så var det inte en likadan truck som vi har på jobbet!
För det andra var jag så nervös att hjärtat slog i 180 och tinningarna dunkade!

Lite då och då fick jag hjälp, men jag klarade mig igenom det iaf. Eller ja, halv iaf!
Alla andra gjorde tre moment, jag behövde bara göra två. Jag antar att det beror på att det tog för lång tid för mig!

Äsch, jag ser inte mig själv som en renodlad lagerarbetare så jag är nöjd med mitt resultat! Absolut nöjd!

Kursen var slut runt 15, efter det gick vi och kikade i lite butiker.
Jag kom hem med nya örhängen, diadem, hårprydnaden jag visade i det tidigare inlägget, boken "rensa, röj & förändra" samt ljus från IKEA. Jag älskar att köpa ljus på IKEA! doftljus är så mysigt :)


Nu har jag pratat med mamma i telefonen ett bra tag!
Det behövdes nu, man får lite abstinens :)

Nej, vad säger ni?
dags att sova?
Alexandra lindgren

Inga kommentarer: