fredag 16 juli 2010

1000 inlägg!

Det här är mitt 1000:ende inlägg i den här bloggen. Hur ska jag göra för att föreviga detta ögonblick?
Att lyssna på partymusik och ladda inför morgondagen känns inte riktigt rätt. Jag borde skriva en fin dikt, baka något fint eller något liknande för att hedra bloggen.

Äsch, jag nöjer mig med att smådansa i kontorsstolen och gosa med mina små vilddjur. Alltså Mini och Mozart, inte några andra djur.
Jag borde raka benen, men jag tror inte att mina grannar skulle bli så glada om jag börjar spola en massa vatten vid den här tiden på dygnet. Fast vadå?
Det är fredag och sommar, folk sover väl inte nu?
Och om de skulle göra det så får de gilla läget.
Jag får stå ut med deras barn som skriker i trapphuset. Ja, det är inte mer än rätt att jag rakar benen nu!

imorgon ska jag, Flupp, Sigrid och Karro (Carro?) åka ut till Hölick till "Rock vid havet".
Behöver jag ens skriva vilket underbart Hälsinge-band som kommer spela?
vi ska stå längst fram, stampa takten och sjunga så vi blir hesa dagen därpå. Vi ska dricka vin på stranden och bli alkoholiserade och glada. Vi kanske sjunger sånger och kissar från en brygga?!
man vet aldrig med oss :)

Fantastiskt ska det iallafall bli. Riktigt underbart!
Jag längtar :)
Alexandra Lindgren

Inga kommentarer: