fredag 23 juli 2010

Lite shopping

Kläderna inne på H&M passade inte. Inte ett enda plagg!
Antingen konstiga i formen eller helt fel färg. Tur det, jag ska ju spara pengar!

Efter att jag hade hämtat ut mitt pass sprang jag in en snabbis på Lindex. det skulle jag inte ha gjort!
När jag gick ut därifrån var jag 660 kronor fattigare.
det är rea där nu och om man köpte två rea-varor så fick man det ena gratis. Så det gjorde jag!
Det laxrosa och det oranga linnet var rea, den svarta toppen (som man knappt ser på bilden) är nyinkommet för hösten. Supersött med spets på ryggen. BHn tyckte jag var så söt så jag kunde inte låta bli :)

Jag köpte även ett orangefärgat nagellack som jag ska ha till linnet på Torön imorgon. Tårna måste vara färgglada de också :)
Ett par halsband slank också ner i kassen!


Så tillsist köpte jag lite hårprodukter som är i bra storlek. De ska ju få plats i väskan :)
Köpte man två produkter från l´oreal  så fick man ett par solglasögon på köpet.
Min anisktform är inte lämpad för glasögon, men gratis är gott:)

Ja, det är allt jag har shoppat idag.
Ska det bli något mer så får det vara mat till kvällen, inte mer "onödiga" saker nu. Ska ju faktiskt försöka spara pengar.
Eller ja, jag ska iallafall betala räkningarna innan jag handlar mer.
Alexandra Lindgren

Inga kommentarer: