lördag 10 juli 2010

natt


det här var en alldeles fantastisk och spontan kväll. Jag som trodde att jag skulle sitta ensam hemma i soffan hela kvällen hamnade i borka ihop med flupp och sigrid. Och engmans kapell. Alltid lika trevligt med kapellet! Längst fram stod vi, precis som vanligt. Stampa i golvet och klappa händerna, det är härligt det! På bryggan spillde jag rödvin på klänningen och lyssnade på härliga stämmor och vågornas ljud. Verkligen en fantastisk afton. Det får vi göra om nästa helg. Och helgen därpå. Engmans kapell blir inte av med oss alltför lätt, det ska de inte tro. Tre helger i rad är rekord för min del. Kanske att jag kan slå det nästa år? Nu får jag sova ca 5,5 timmar, sedan ska jag upp och jobba. Hoppas det blir lugnt imorgon, annars är det synd om mig! Det är nog lite synd om mig ändå, det vore skönt att få sova länge. Jaja, så kan det vara. Nya tag!

Inga kommentarer: