tisdag 20 juli 2010

växa upp?

Här sitter jag och lyssnar på  Pussycat Dolls och tänker på högstadietiden.
Bara för nostalgins skull surfar jag runt på alla gamla sidor jag brukade besöka då. Det jag möts av är ett meddelande om att sidan har lagts ner. Sidorna jag har så många minnen ifrån har lagt ner!
Inget mer Playahead, Snyggast.se eller Lunarstorm.
Är det Facebooks fel?

Vad är det här ett tecken på?
Att jag ska växa upp? att jag ska sluta med nostalgi?
på ett vis är det ganska bra det här, nu finns det inte en massa text som jag har skrivit eller bilder på mig på nätet. Eller, på facebook finns det en hel del, men de är tagna i nutid, inte för 5-10 år sedan!
Tankarna som jag hade då vill jag inte att alla ska kunna läsa nu. Däremot skulle jag själv vilja läsa dem!

Nej, dags att skriva dagbok som man gjorde förr i tiden.
Vem vet, om några år kanske facebook läggs ner, hur ska vi då kunna veta vad vi hade för status idag? :)
Alexandra Lindgren

Inga kommentarer: