lördag 3 juli 2010

13 timmar med Flupp

Idag har jag umgåtts med fantastiska Flupp i hela 13 timmar. Kan ni tänka erså fantastiskt?
Vi har förgyllt andra personer med vår närvaro i/vid/på Ora strand. Jag har badat 4 gånger, Flupp endast tre.

Vädret har varit fantastiskt med massor av sol. Vi har skrattat, nästan gråtit, hostat och sjungit sånger. Vi har framförallt blivit såå bruuna!

Middagen intogs på Avholmsberget och sedan bar det av mot Torön. Meningen var att vi skulle se Perssons pack, men när vi väl var där så tappade vi sugen. Vi fick iallfall se Delsbo, Ljusdal och Järvsö på vår resa, det är ju aldrig fel!

Nu har jag precis duschat och smort in min röda kropp med after sun. Naveln har blivit rensad från sand- och stenrester och tänderna har blivit borstade.
Nu ska jag lägga mig och läsa den tredje boken av Mons Kallentoft. De första två böckerna var dåliga,antagligen är även den tredje det. Kanske att de vresiga tentaklerna anfaller mig inatt?

Detta inlägg och denna dag avslutar jag med en liten länk till min alldeles fantastiska Flupp-vän. Håll tillgodo!
Alexandra Lindgren

http://www.youtube.com/watch?v=oGE5SfdSvXo

1 kommentar:

Flupp sa...

Hihi, vilket fantastiskt inlägg. Massor av härliga internskämt som bara du och jag förstår. ;)