onsdag 8 februari 2012

Nya produkter

Idag hämtade jag ut ett paket på ICA som innehöll det här samt ett schampo till Anton.
Hårpulvret från osis är helt fantastiskt, volym på sekunden.

Balsamet har jag inte testad tidigare så det ska bli spännande att prova. Det ska bevara färgen samtidigt som det skyddar och vårdar håret. Det doftar som de mörklila syrenerna om våren.

Sprayflaskan innehåller en vätska som ska ge håret värmeskydd, UV-skydd, färgbevaring, volym och många fler bra saker. Jag provade att spruta lite i mitt hår nyss och tyvärr doftar det som en mycket blommig parfym. Förhoppningsvis försvinner doften när man fönar håret.

Paddelborsten är något jag behövt länge. Min gamla går sönder varje gång jag borstar håret!
På borsten kan ni utläsa varifrån jag har köpt dessa produkter.

Inga kommentarer: