söndag 29 juni 2008

20.000!!!

Helt osannolikt!
Idag var jag, mattias och hans mamma på bilbingo på Hagmyren, Hudiksvall.
Ett tag var det SÅ segt, vi var så långt ifrån vinst. Sista bingon, rövaren, hade mattias 3 numemr kvar till full pott. först ropade de ut 22 (ett av hans nummer), sedna kom ett oviktigt numemr, 37 (ett till av hans numemr) och tillsist nummer 2 (mattias nummer).
Han drog in 20 000 kronor!!!
Egentligen var det väl VI som drog in pengarna eftersom vi köpte lotterna ihop. jag sade åt honom att dra två av fyra lotter ur min hand och han råkade då få vinstlotten. Så vi har dragit in pengarna! lycka :)
vill du bli rik?
spela bilbingo! (släng dig i väggen med dina 10000 farmor :P)


idag har jag jobbat mellan 12-16. det var världens långsammaste söndag. Riktigt tråkig dag! plockade ut en massa varor från lagret, trist!
Imorgon blir det jobb igen, tråkigt!
På tisdag ska jag klippa håret och sedan blir det middag hos walle på kvällen. Trevligt! :)

Nu ska jag njuta av pengarna, pussa på Mattias och titta på fotboll.
hej hopp!

Alexandra Lindgren

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, gud! Grattis! Vad ska ni göra för alla pengar?

Anonym sa...

Vad roligt! Då vet jag vem som bjuder nästa utgång. ;o)

Andreas sa...

Haha, grattis!

Arvet sa...

Grattis, grattis!!! Nu kan ni unna er en riktigt rolig semester!

Anonym sa...

Hej hej!! Grattis till pengarna :D Gud vad roligt att vinna lite pengar!!!! Kramar Elin