söndag 1 juni 2008

sommarhetta

tänk, det är redan juni. Det är sommarmånad!
När man var liten betydde skolavslutning sommar. Det brukade vara runt den 8:e juni så det innebär att sommaren är här om några dagar!

Det blev ingen utgång igår. Vi spelde våra små spel och hade allmänt trevligt, sedan blev det kallt och vi gick hem hit. Martini korkades upp, men det var ingen höjdare. Jag provade att blanda ut6 den med bacardi breezer, men det var inte gott iaf.
Efter ett tag blev det lite dubbelseende för Flupps del så vi avbröt vår afton. Helt ok för mig!
Jag lade mig io sängen och somnade gott. En halvtimma senare kom Mattias hem.


Idag har jag, Mattias, kissen, Bozze och Larsis varit ute i Sveden. Där busade vi på gräsmattan och fikade. Jag spelade även lite fotboll, stort!
Kissen trivdes superbra där på gräset :)

Nu ska vi kila ner på Texas och äta lite mat. Hoppas det finns bord bara för vi har inte bokat något. Vädret är så härligt idag, vi ska sitta ute. Lovely!
Det är 30 grader i skuggan om vår termometer visar rätt. sommar!

Hungrig,
Alexandra lindgren

Inga kommentarer: