lördag 13 december 2008

2 år av kärlek!

Idag, när jag kom hem från jobbet, möttes jag av det här. Mattias hade varit och köpt fina tulpaner och en liten exotisk planka.
På måndag firar vi 2 år, men det känns inte så kul att fira på en vardag så vi gör det ikväll!
Om ca 25 minuter ska vi infinna oss på E-lounge, där Mattias har bokat bord!


Jag var inte sämre, jag var på Dackås imorse och hämtade en tårta jag beställde i måndags. Fotot är väl inte så jättefint, men jag har inte så många bilder på oss två tillsammans så det fick duga! Det är kärleken som räknas!


Nej, nu hinner jag inte sitta här, vi måste ju gå nu om vi ska hinna!

Ha en romantisk kväll, det ska vi ha! <3
Alexandra lindgren

2 kommentarer:

carin lindgren sa...

Grattis!
Vår kväll tillbringade vi med att göra snögubbe i hembygdsgården.
Kram Mor o Far

Andreas sa...

Cosy!