torsdag 4 december 2008

slö


nu halvligger jag i soffan på jysk. Min lunchrast, eller middag blir det och klockan snart är halv 6, är snart slut och då ska jag fortsätta pricka varor på lagret. Jag har nämligen varit med och tagit emot varor idag. Mycket hårt arbete, men kul! Jag har även fixat med min hylla inne på det lilla lagret, nu har jag organisation där. Hoppas de andra följer mitt exempel nu bara och inte möblerar om. Rent allmänt kan jag berätta att jag slutar klockan 7 dagen innan julafton och börjar jobba kvart i 11 på annandagen. Jag fick även veta att jag och helena ska åka till sundsvall på truckkurs i februari. Hur kommer det gå? Bra hoppas jag. Det där är inget jag ska gå och oroa mig över nu, det är 2 månader kvar! Fram tills dess får jag dra truckar på lediga stunder!

Inga kommentarer: