söndag 28 december 2008

Hemma från jobbet

Idag är jag hemma från jobbet!
Det gick bara inte att gå dit idag, jag mår så dåligt. Feber, frossa, snuvig, hostar. usch, var glada ni som är friska!
Det som är allra tråkigast är att det är söndag idag, vilket innebär superOB-tillägg. Men men, jag måste få vara sjuk jag också!
Blir eventuellt hemma imorgon också!


Till middag idag ska det bli kyckling med bambuskott och champinjoner för min del och grillade kycklingspett i jordnötssås för Mattias. Till det blir det räkchips och någon bra film. Ska åka ner på Hemmakväll sen och kika om vi hittar någon bra!
Eller, Mattias får gå in, jag ska nog sitta i bilen under en varm filt. Det är svårt att stå upp för länge!

Skulle vara gott med mat nu, men Mattias kollar på fotboll och det får man bara inte missa. Såklart ;)

Nej vad tror ni? Är det dags att betala räkningarna snart? Det har vi totalt glömt bort den här månaden! Ska nog ta och göra det på en gång nu när jag kommer ihåg det. Vem vill ha påminnelse?

Alexandra lindgren

1 kommentar:

carin lindgren sa...

Krya på dig!
Lägg dig under dubbla filtar, hosta, snora, svettas, frys, ha ont i huvudet, drick vatten o tyck synd om dig själv ett tag ska du se att det går över om en vecka eller så. Själv ska jag försöka jobba imorgon o på tisdag. Börjar sakta men säkert må något bättre.
Kram Mamma