torsdag 14 augusti 2008

En badande Minis

Nu har Minis slagit rekord i knasighet. han är ingen katt, han är en säl eller något liknande. Ett vattendjur!
Nyss satt jag i badet och fyllde på med vatten. Helt plötsligt hoppas Minis upp på badkarskanten och sedan ner i vattnet.


Först trodde vi att han skulle bli rädd, men icke!
Han såg ganska nöjd ut måste jag säga!
Jag fortsatte fylla på vatten och tänkte att han skulle hoppa ur när han inte ville mer. Han verkade inte ha något emot vattnet som ni kan se nedan ;)


När han knappt kunde ha nosen över vattenytan längre lyfte vi ur honom och torkade honom lite grann. Vi fick inte hålla på så länge, han ville torka själv.
Nu är han väldigt smal och slickad :P


Nej, nu har jag inte tid att sitta här mer. Måste äta frukost, sminka mig och sätta upp håret. Börjar jobba om 63 minuter.

Stress,
Alexandra Lindgren

Inga kommentarer: