måndag 25 augusti 2008

Finns folk till allt...

Har ni någonsin tänkt på hur mycket konstigt folk det finns?
Många olika grupper av människor Vi har småbarn, fjortisar, ungdomar som beter sig för vuxet, ungdomar som fortfarande är barn, vuxna som beter sig barnsligt, vuxna som är rädda för allt och alla, människor som är arbetsskygga, folk som är rent ut sagt patetiska. Ett exempel är en kille som kallar sig för "WTF". Ska det betyda What The Fuck? Nu var jag inne på en internetsida jag inte besökt på läänge och fick detta meddelande av honom:
WTF: hallå tjejen inte sugen på att ha lite action i webben å se det vita komma??? svara med msn plz om du vill;)
vad gör man åt sådana människor?
tvångskastrering?
Åh, jag blir så trött på dem!
Finns som sagt mycket konstigt folk!

Nu är mitt hår klippt och färgat!
Jag måste säga att jag verkligen gillar min kombination av grå- och lila hårfärg. Ni får säga att det är tantiga färger om ni vill, jag gillar det!
När jag kom hem från frisören var Minis supermysig och skulle vara med mig hela tiden. mysigt! På bilden ser ni hur han klättrar på min rygg!


Idag blir det "Förälskade kräftor" här hemma. Alltså pasta med en kräftsås till för er som inte förstod det :)
Undrar vad Mattias kommer tycka om den, han säger att han inte är så förtjust i kräftor. Vad vet han om det? har han någonsin ätit det ens? hemma hos oss förra året kanske, men då smakade de rent ut sagt skit!
Hoppas på att det blir smaskigare idag.

Fick åka till ica och handla till det förut, creme fraichen med smak av saffran och tomat var slut sist vi var där. Nu har jag allt hemma :)

Anna-Karin ringde förut och frågade om jag kunde jobba några timmar imorgon. Mellan 8-12:30 (eller när jag nu måste gå för att komma i tid till mitt läkarbesök) ska jag vara där och plocka varor! Om ni vill träffa mig är det bara att komma dit :)

Nej, nu ska jag börja med matlagningen, Mattias kommer hem om ca 30 minuter!

Trött på folk,
Alexandra Lindgren

1 kommentar:

hp sa...

Receptet på "förälskade kräftor"?

/hp