tisdag 19 augusti 2008

Högt uttalade tankar

idag har jag funderat lite smått. Över en hel del saker!

Jag undrar hur Cissi har det, hur hon mår. Hon kan ju inte ha det alltför lätt om man säger så. Måste träffas snart! Lilla Cissi <3

Jag undrar hur det går för Ola. Skolan bör ju ha börjar för honom igen. Undrar om hans "studiekamrater" är bra eller om det är gamlingar/snorungar. Jag funderar mycket på Olas fingrar på min kropp just nu. Det skulle vara Så skönt med en Olamassage, han är så bra på det. Måste boka en resa neråt känner jag :)

Jessica och josefine då. Hur har dem det egentligen, kan ju inte vara så roligt att gå utan jobb? Finns ju inget att göra på dagarna tycker jag. Man blir så himla trött av att inte göra någonting!

Johanna har jag inte träffat sedan studenten, mycket konstigt. Vi har inte haft möjlighet att träffas, det har alltid kommit saker emellan. Hoppas hon har det bra iaf!

Jenny verkar ha ett bra liv med sambo och allt. Hon verkar stortrivas, roligt!
Jag tänker ofta på när vi stod i varsin gunga på skolgården i mellanstadiet och gjorde en speciell grej med benen. "aurellyewat" (eller hur det nu var vi sa?!)

Emelie då? Hur mår hennes rygg efter den lilla trippen till Luleå? ;)

Jag funderar på många andra och på mycket annat också. Vad ska jag göra? Tänk om jag inte får jobb, vad gört jag då? fortsätter gå och vänta på att jysk ska ringa? söker fler jobb? vilka då? psykolog? lärare? det är bara sådana jobb som finns! Kan inte någon säga att det och det yrket kommer behövas om 4 år. Då skulle jag kunna läsa till det. Man skulle kunna se in i framtiden!

Nej, nu MÅSTE jag duscha. Sedan ska jag laga mat. Spännande att se hur det blir!

Många tankar i ett litet huvud,
Alexandra lindgren

3 kommentarer:

Anonym sa...

Intressant att veta att du ska köpa/ har köpt P-piller?

Alexandra Lindgren sa...

intressant för dig att läsa om mitt liv?

Anonym sa...

Ja annars så tycker jag det. och gillar att kolla på dina fina scrap-verk :) Men just att upprepa just detta?