fredag 29 augusti 2008

Nu har far åkt!

Nu är frukosten undandukad, persiennerna uppdragna och pappan kramad!
Han åkte precis härifrån!
Nu tror ni säkert att jag, i vanlig ordning, gråter, men icke!
Vi ses ju om två veckor igen och då har han med sig mamma, Ulli och eventuellt Åsa. Det blir skoj!
Roligt att de vill komma och uppvakta mig på födelsedagen!
Jag är ju faktiskt fortfarande blott 19 år gammal!

Idag ska jag tvätta om det finns någon tid i tvättstugan. Jag borde städa också! Och diska lite! Kanske baka något också? bröd? kakor? vem vet?

Jag försöker få igång mitt mobilbloggande, men det går inte. jag får inget bekräftelsesms från blogger. Trist!
Annars hade ni kunnat få reda på vad jag har för mig på en gång, slippa vänta tills på kvällen :)
Chansen är större att jag inte glömmer att berätta något viktigt då ;)

Nej, nu ska jag kanske duscha, sedan blir det påklädning. efter det ska soprummet få ett besök av mig, det kan behövas!

Med avsked,
Alexandra lindgren

Inga kommentarer: