onsdag 6 augusti 2008

Pubmacka!

Sitter nu här, relativt uppklädd, och dricker ett glas rött vin. den här gången en Fransk modell. Av erfarenhet vet både jag och Mattias att Italienska röda viner är bättre, men för att prova tog vi ett franskt. det gjorde vi inte bra. Beskt, surt och allmänt osmakligt!

Snart kommer Therese hit, då ska vi tre bege oss till tre bockar. Väl där ska vi (förhoppningsvis) få ett bord så att vi kan äta varsin pubmacka! Det är 25:an där nu så billiga cider och billig mat. Perfekt nu när jag är ledig imorgon!

Ska bli skoj att träffa Therese!

Igår fick jag, i tio minuter, höra hur värdelös jag var och att jag inte passade någonstans av en sur kund på JYSK. Visst, vi hade gjort fel, men varför ska JAG få skiten för något jag inte har gjort? jag sprang in på lagret när hon var färdig och var nära att börja gråta! jag avskyr kritik som jag egentligen inte ska ha. Nu orkar jag inte diskutera det mer!

Nu är det mycket på gång!
På fredag fyller Mattias mamma år så då ska jag stressa dit efter jobbet med en liten present. Funderar på om vi ska köpa en fin flaska vin till henne och att jag gör ett flaskkort och hänger på. det blir bra!
På lördag fyller min kära bror 22 år. Inte illa!
På lördag i nästa vecka ska jag och mattias till hans chef som fyller 60. en fest! Vad ska man ha på sig? ett senare problem :)

Nu ska jag kissa, sedan blir det att gå iväg till bockarna.

Skönt att vara ledig,
Alexandra lindgren

Inga kommentarer: