måndag 4 februari 2008

helknas!

Den här dagen har jag spenderat framför datorn och vid vardagsrumsbordet, mest vid vardagsrumsbordet.
Jag har letat efter idéer och inspiration. Tillsist satte jag mig ned och började scrappa. Resultatet blev ungefär som nedan. Jag har ändrat på en hel del. tagit bort och tillsatt. Jag är väldigt nöjd med resultatet. Det är trots allt min första LO som jag gör helt på egen hand. Utan några förklippta mallar eller figurer. Här har jag klippt och skurit all by myself!
nöjd!




Nu kom jag precis hem från friskis och svettis. Har kört ett medelpass nu, ett jätteroligt pass!
Det var en ny instruktör som hade roliga rörelser och bra musik. Det peppar!
Det var en vecka sedan jag tränade sist så det behövdes nu. jätteskönt att röra på sig.
jag längtar tills våren kommer, så kan man ta långa promenader ute utan att vara rädd för att halka. Inte så ysigt att gå ute i snön, bättre på våren!
Nu ser det tu såhär utanför mitt köksfönster:



Det ska bli härligt att gå och lyssna på när fåglarna kvittrar. Se hur blommorna börjar slå ut lite överallt. Se folk som är ute och går med sina barnvagnar elelr sina hundar. Härligt!
I vår ska jag tillbringa en hel dag vid Lillfjärden. jag ska läsa en god bok och njuta av färgerna på träden.
Så ska det bli!

På tal om att vara utomhus. Den 28 maj är jag uppbokad, då ska jag springa Vårruset. det ska bli roligt. jag komemr jogga/gå eftersom jag har noll kondition. Det ska bli härligt iaf. 5 km av frisk luft och trvligt sällskap. det ser vi fram emot!

Imorgon måste jag verkligen åka och handla mat. Kylskåpet ekar tomt när jag öppnar det. Allt är slut verkar det som. Det som det finns lite kvar av har datumet gått ut på. Det är inte lätt :P

Nu sitter Mattias bredvid mig coh spelar på sin dator. vad hette spelet? brothers in order? äh, jag vill inte fråga en gång till, har redan frågat 2 ggr. :)



ska väl ta och försöka sätta mig in i spelet och störa honom med en massa frågor som vanligt. "Vilka gubbar är dina?", "varför gjorde du så?", "Vad händer om man gör så?". Han älskar när jag ställer mina hundra frågor varje gång han spelar. inte!

Nej, nu ska jag som sagt titta (fråga) när han spelar. Imorgon blir det mer scrappande för min del. så roligt :)
Då blir det bland annat alla hjärtans dag kort och liknande. längtar redan!


Tjing tjong,
Alexandra Lindgren

Inga kommentarer: