söndag 3 februari 2008

Spiderman-maraton

Den här dagen har verkligen gått fort, timmarna har runnit iväg!
Vid 07.00 var jag uppe på toa och sen gick jag till köket och fyllde på en flaska med vatten. Somnade om och sov till 12.

jag har sån tur som aldrig (peppar, peppar) blir bakfull!

Vi gick upp och kopplade in Mattias dator till TV:n. Sen startade vi Spiderman 1. Vi har haft Spiderman-maraton idag.
Åt lite frukost under filmen.
När 1:an var slut gick vi på 2:an.

Började känna mig seg så vi bestämde oss för att gå ut en liten sväng. 5 minusgrader ute och snö på backen. lovely!
Vi tog med oss kassarna med glasflaskor i och gick ner och slängde dem i containrarna som är till för det. Sen gick vi vidare mot Texas och hämtade en meny. Sen blev det att ta med mat hem från Kebabhouse. Det var faktiskt den godaste kebaben jag har ätt i den här staden. Tog med en meny därifrån också!

Vi åt maten medan vi tittade på Spiderman 3.
efter den filmen tittade vi lite på tv och var allmänt slöa. Det är det vi har varit hela dagen, slöa!


Jag har bara varit på ett enda pass på F&S den här veckan, det är inte så bra. Jag har jobbat två dagar. Sen var jag verkligen tvungen att tvätta igår, hela tvättkorgen var full. Vi hade inget att ha på oss:P

Imorgon får det bli ett medelpass, om Elin kan vill säga! hoppas!
annars får vi gå på det "nya" värdelösa passet på tisdag. Det är ett stort plus om man blir lite svettig på det passet! :/
Nästa vecka ska det bli bättre.
ordning på mig!


Som jag sa igår ska jag lägga upp bilden på mitt "verk" nu. Jag är medveten om att den bara är halvfin! jag borde ha vänt på det första T:et istället för det andra. man lär av sina misstag!



jag är ganska nöjd med den iaf! för att vara det första jag gör så är den fin. tycker iaf jag!
nu ska jag börja titta i bloggar på internet efter inspiration och idéer. DEt kanske finns något som passar mig?
Igår beställde jag en massa saker igen. Den här gången var Mattias snäll och betalade kostnaden. Det berodde på att han har ett VISA-kort, det har inte jag :/
kanske skulle ta och byta till det? äh, förskottsbetalning dunkar det också! oftast iaf!

jag stör ihjäl mig på att blogspot har blivit lustigt. Eller är det min dator det är fel på? allt går SÅ långsamt och ibland fungerar ingen ting! jag förstår inte!
nu kan jag inte lägga upp fler bilder, tex! irriterande!


Nej, nu ska jag borsta mina tänder och sedan sova. Imorgon är en ny dag. Då ska jag nog ta och åka och handla, kylskåpet är ganska tomt nu. Borde städa lägenheten också. Så många måsten känner jag. vore skönt att slippa allt ibland.
jaja, vi får se vad som blir gjort under morgondagen. Nu ska jag som sagt sova!
ha det bra!

Med scrapbooking i tanken,
Alexandra Lindgren

1 kommentar:

Anonym sa...

Way to go girl! RIktigt bra ideer!
Hör av dig om du behöver prylar!