söndag 3 februari 2008

Party med Jysk

nu sitter jag här framför Mattias dator. Jag ursäktar mig själv för kommande stavfel, men jag har ett skäl: jag är påverkad av alkohol!

Ikväll vid 19.00 var jag på texas för att äta med mina utomordentligt trevliga arbetskompisar. Jag var först på plats så jag satte mig vid ett bord. sen kom resten av gänget!
jag åt en "Dolly Parton" och drack några cider. Mycket trevligt. Under middagen pratades det mest om barnafödslar och annat liknande. Inget som riktigt intresserade mig!

Efter det drog vi på ett litet party hemma hos Annso. hon boode jättefint! vilken människa! vi höll ihop hela kvällen!
Jag drack glas efter glas med vin. Annsos plan var att supa mig under bordet (men hon söp sig själv under bordet..haha!)
Hur som helst så blev jag full!

Sen bar det av till August, fick ett par iriiterande blickar på mig, men sånt är livet. Det var jättekul!
Anna-karinoch P-O drog hem de torrisarna!
Jag, Annso, Helena och Anna partade loss på August. Drack 2 xider där. Vin blev det inget.
Har aldrig varit med om ett billigare kalas. Jysk stod för mat, inträde och alkohol. nice :)

Jag tillbringade stor del av kvällen inne på en toalett ihop med Annso. Sjöng sånger och diskuterade livets gång. Vi kändes nästan jämngamla fast det faktiskt skiljer 10 år på oss. galet! :)

Efter en timme eller så blev det till att gå hem. Jag ringde till mattias för att slippa vara ensam. Jag råkade gå en gata för långt, vilket innebar en omväg. Hem kom jag iaf efter mycket om och men!

Nu sitter jag bara här med ett snurrande huvud och är trött. jag tror att det är dags att sova innan jag däckar framför Mattias dator.
fick mail av pappa tidihgare. fattade int riktigt vad han menade med det där med britney?!
ska ,läsa det morgon när kag är nykter och se om jag förstår då!


jag scrappade mitt förstaverk idag, imorgon ska jag lägga upp en bild på det.
nu ska jag bara sova!

Natten är god, goden är natt!

Med halvslutna ögon,
Alexandra Lindgren

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag ser fram emot att se ditt första alster! Jag har varit på vår scrapträff i Linköping hela helgen, ca 60 galna scrappare! I höst kanske du kan vara med!!!