måndag 7 april 2008

Kärleksförklaring till Larsis?!

Efter det förra inlägget lagade jag maten och bakade cheesecaken. Båda delarna blev verkligen supergoda och lyckade. Mycket roligt!


Efter det scrappade jag två kort, tänker göra fler imorgon. har kommit på att kortskapande är riktigt roligt. bara jag har en skiss att följa, jag är inte så duktig att jag kan komma på egna än. det kommer nog det också!

Lite innan 19 åkte vi hem till Larsis. Cheesecaken ställde vi utanför hans dörr och ringde på. sedan sprang vi en våning upp och kikade på honom när han öppnade. Han blev nog lite förvånad, speciellt eftersom det var hjärtan på kakan. vem kunde den ha varit ifrån?! Tillsist gav vi oss tillkänna :)
Matresterna gav vi till Bozze och cheesecaken delade vi andra på. LHC vann över HV med en hårsmån. spännande!
När matchen var slut åkte vi till Donken och köpte en mellanpommes till mig och en cheeseburgare + liten zero till Mattias.

Nu har vi kommit hem igen och ska snart sova. Mattias ligegr redan i sängen, jag ska bara borsta tänderna så ska jag också ligga där.
Alltid lika spännande att se hur mycket våra örter har vuxit under natten. massor hoppas jag :)

Sov gott,
Alexandra Lindgren

Inga kommentarer: