söndag 27 april 2008

Scrapträff

Nu är klockan 00:58 och för ca 30 minuter sedan kom jag hem!
Jag har varit på en scrapträff i Ljusdal, gud så roligt!
jag köpte på mig en hel del papper och andra roliga saker som man bara inte kan (hmm...?!) vara utan!
tre layouter fick jag ihop, de ska jag lägga ut på min scrapblogg imorgon.
Jag vann även ett papperspaket genom lottdragning :)
Det här bara måste jag göra om :)

Mitt i träffen ringde Anna-Karin och frågade om jag kunde jobba imorgon. Självklart kan jag det!
jag jobbar bara mellan 12-15, men det är alltid något. Det är ju söndag så det blir ju bra pengar iaf!

Just nu är jag helt ensam hemma (om man bortser från dammtussarna under sängen. Mattias är ute på Stadt med ne kompis! Jag tycker att det är jättebra att han är ute och roar sig, det behöver han!
Jag skulle också ha varit ute idag egentligen, men jag åkte på scrapträff istället.

om ni undrar hur jag kan skriva ett inlägg i bloggen fast mitt tangentbord inte fungerar så kan jag meddela att jag har snott Mattias dator. Mitt tangentbord ska jag slänga på tippen eller nåt. Värdelöst!
Jag ska ge det en chans imorgon iaf!

Nej, nu ska jag packa upp min scrapbookingväska jag hade med mig till träffen, sedan ska jag sova!
Godnatt!

Scrapträff,
Alexandra Lindgren

1 kommentar:

Andreas sa...

Raring, jag har plenty of tangentbord. Du kan få ett. Eller för all del två :)!

Hoppas för övrigt allt är bra bra bra.

Bror