torsdag 3 april 2008

Lovely dishwasher

Här sitter jag nu, iförd morgonrock, och lyssnar på bruset från diskmaskinen. Den underbara maskinen diskar nu våra kökssaker såsom kastruller, glas, tallrikar. Visst är det underbart? den gör jobbet åt mig(oss). lovely!

Igår tänkte jag ha tränat (inte gjort på typ 2 månader nu), men Elin kunde inte så då orkade inte jag heller. Idag ska jag nog ta en lång (redig rejäl) promenad istället!

Jag måste ringa till mamma och höra hur det var i lördags. jag har tänkt på det i flera dagar nu, men antingen har hon jobbat eller också har det blivit för sent. men ikväll kära vänner, ikväll ska jag försöka hinna med!

Idag har jag starka funderingar på att gå ner på stan. Där kan jag köpa ett nytt glitterspray (Flupp och jag MÅSTE ha det på våra partyn), leta efter en jag-har-aldrigkortlek och det viktigaste av allt; göra en synundersökning!

Jag har en gratis innestående på specsavers blic, men jag hade nog personligen valt synsam. jaja, om jag gör den på blic så kan jag ju göra en ny på synsam ifall det skulle behövas. Jag vill inte ha glasögon, fast samtidigt är det snyggt!

Nej, nu ska jag göra en av mina dagliga bloggrundor sen ska jag hoppa in i duschen. Efter det blir det en promenix till staden. häng på vetja :)

Lovely dishwasher,
Alexandra Lindgren

Min hjärna repeterar lördagens sånger för fullt. Jag kan gamle Nicklas, nu är det bara Märta och Theobald kvar ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, vad jag blir glad! Och stolt! Nu kan vi visa alla att du är en värdig medlem i vår lördags-kör. Dom kommer att älska dig. :o) Hoppas du hittade någon glitterspray! Annars letar vi vidare på lördag. Det funkar ju också. Norge-vännerna vill äta tillsammans, så vi hade funderingar på att ta hem mat (så behöver man inte känna att man måste äta upp allt och blir jättemätta och därmed inte kunna dricka, du vet så där som det blev när vi åt på Texas. Lång parentes förresten.). Det kan du ju fundilera på om du också vill göra. Förresten om jag ska rangordna sångerna, så är det viktigast att du lär dig Niklas och Theobald. Märta är det bara jag och Linda (dock inte den Lindan vi ska till) som kan. Så den behöver du inte lägga så mycket energi på. Ojojoj, jag hade kunnat skriva ett mail i stället. Men det är ju faktiskt flera dagar sen vi träffades nu! ;o) Kram och puss!