tisdag 22 april 2008

Promenixresultat

Ja, det här kom som en chock för mig!
Jag måste ha gjort fel inställningar på stegränaren, typ fel längd mellan mina steg eller så.
På promenixen avverkade jag:
*3093 steg
*2.319 km (???)
*162.3 kcal


På 1 timma kan man inte bara gå så få km, jag måste ha gjort fel!
När jag bodde i Ödeshög gick jag minst 8 km på 1 timma, det här måste vara fel.
Vänta ni bara tills Mattias har kommit hem med bilen, då ska vi åka samma sträcka och mäta upp måttet. Jag kommer ha gått lite längre än så eftersom jag inte gick raka vägen utan fick gå lite omvägar då och då! :)
jag är ju ingen bil :)

Förövrigt så fick hästarna mat nä jag gick förbi stallet. Det var fint att titta på, hästarna busade och var jätteglada.
Det blåste lite mycket idag så det var näästan kallt att bara gå i t-shirt. Idag var det min kära Viessmann t-shirt som fick stå till tjänst! :)

Igår när Mattias bytte till sommardäck, eller ja han bytte däck iaf, såg han på det sista däcket att det stod m+s. Mud+ snow!
vi åkte alltså runt med dubbfria vinterdäck hela förra sommaren och komemr göra det nu också tills vi säljer bilen. hur galet är inte det då?
Det är lagligt, men dumt att göra kanske?!
äh, det får vara som det är, han har varit duktig och bytt iaf <3

Nu ska jag scrappa lite så jag får upp humöret :)

tjing tjong,
Alexandra Lindgren

Carin Alexandra Lindgren + Lars Mattias Norberg = CALLMN (visst låter det som callmen, funderade på det inatt då jag inte kunde sova!)

Inga kommentarer: